مسائل مرتبط با قبل از خرید و اتصال سرویس

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

مسائل مرتبط با قبل از خرید و اتصال سرویس

  • 4
  • 1

 

مسائل مرتبط با قبل از خرید و اتصال سرویس

آخرین مقالات آسیاتک
Product rating: 4 out of 5 with 8969000 ratings
پس از تکمیل مراحل خرید اولیه، شماره خط اعلام شده از سوی شما جهت راه اندازی از طریق سیستم(الکا) برای شرکت مخابرات ارسال می گردد لذا به دلایل ذیل ممکن است مرحله نصب و راه اندازی فیزیکی از سوی شرکت مخابرات ( رانژه ) صورت نگیرد و خط  از مخابرات برگشت داده شود :
۱- Other pap :  روی خط تلفن ، سرویس اینترنت از شرکت دیگری دایر می باشد، لذا ابتدا می بایست اقدام به جمع آوری سرویس قبلی و سپس از شرکت آسیاتک درخواست خود را پیگیری نمایید.
۲- بدهی- قطعی:  خط تلفن به علت بدهی های معوقه قطع ( عدم بوق ) می باشد لذا ابتدا می بایست از طریق مراجعه حضوری اقدام به پرداخت نمایند. 
به علت بدهی لطفا موارد زیر بررسی شود : 
* بدهی از طریق سامانه 1818 در تهران و سامانه 2000 در شهرستانها پرداخت شده باشد در این حالت بدهی ظرف 15 دقیقه در سیستم صفر می شود ولی در صورت پرداخت بدهی تلفن توسط pos و عابر و .... تا 72 ساعت بدهی صفر نخواهد شد . 
* بدهی در سیستم صفر شده ولی در سامانه مخابرات رسید قبض تلفن ثبت نشده است در این حالت کاربر با رسید قبض پرداخت شده به امورمشترکین مراجعه نمایند . 
*به طور کلی این خطا توسط آسیاتک قابل رفع شدن نیست و نیاز به پیگیری مستقیم  کاربر دارد .
مشترک پس از  رفع مورد می تواند  از شرکت آسیاتک درخواست خود را پیگیری نمایید.
3- ONU  ، PCM ، ریموت  و فیبر:  ارائه اینترنت روی این گونه خطوط تا زمان ارسال به مخابرات مشخص نمی باشد و در حال حاضر امکان ارائه سرویس از سوی شرکت های FCP ( PAP) وجود ندارد و فعلا در انحصار شرکت مخابرات میباشد.
*لازم به ذکر است  در  برخی مراکز  استان  فارس  امکان سرویس دهی بروی  سرویس  فیبر می باشد  که  مشترک می تواند با مراجعه به سایت  ecare.asiatech.ir قسمت ثبت نام می توایند  مورد امکان سرویس دهی را بررسی نمایید 
4-  مغایرت نام و اطلاعات :  جهت تکمیل ثبت نام ، اطلاعات صاحب خط می بایست با اطلاعات ثبت شده در  هنگام  ثبت  نام یکسان باشد . جهت  پیگیری  و اصلاح  این مورد  مشترک می تواند با  شماره  1544  پشتیبانی  24 ساعته  7 روز هفته  آسیاتک تماس  داشته باشد.
 

بعد از خرید DSLBOX چنانچه مشترک به هر دلیل درخواست عودت و کنسلی آن را داشته باشد، در صورتیکه جعبه ی DSLBOX باز نشده و خدشه ای به آن وارد نشده باشد بعد از بازگرداندن بسته، تمامی هزینه به ایشان عودت داده می شود. در صورت باز شدن جعبه، شرایط  بعد از بررسی کارشناس به ایشان توضیح داده خواهد شد. مشترک می تواند در صورت نیاز به توضیحات  بیشتر با شماره 1544 تماس  حاصل نماید(لازم به ذکر است در  حال  حاضربسته DSLBOX ارائه نمی شود).

منظور از تعرفه سایت های  نیم بها یا ساعات نیم بها زمانی است که در آن بازه ترافیک مصرفی مشترک بصورت نیمه محاسبه می گردد. برای مثال اگر در آن بازه مشترکی ۱ گیگ استفاده داشته باشد ۵۰۰ مگابایت آن محاسبه و از حجم کاربر کسر خواهد شد.

جهت ثبت نام نباید رانژه شرکت دیگری بر روی خط فعال باشد در غیر اینصورت خط از مخابرات به دلیل رانژه کشی تکراری برگشت داده میشود.باید قبل از پرداخت فاکتور ثبت نام شده سرویس قبلی از روی خط شما جمع آوری شده باشد.
قبل  از  جمع آوری شرکت  قبلی  از وضعیت  بستر مخابراتی  خود  اطمینان  حاصل نمایند  که آیا امکان  سرویس دهی توسط آسیاتک می باشد یا  خیر ؟  

 

شما میتوانید با مراجعه به آدرس سایت ecare.asiatech.ir  به صورت مستقیم ثبت نام نمایید. ولی ثبت نام از طریق عاملین فروش مجاز هم منعی ندارد. می توانید  لیست  عامیلن  فروش را در  سایت  asiatech.ir مشاهده نمایید. در صورت  نیاز به  هرگونه راهنمایی می توانید با شماره  1544 بخش  فروش  تماس  حاصل  نمایید.

بر اساس مصوبه 237 سازمان تنظیم مقررات رادیویی ، هزینه دایری (70000 ریال) و جمع آوری (50000 ریال ) معادل 12000 تومان می باشد و شرکت های سرویس دهنده می توانند این مبلغ را به فاکتور سرویس اضافه نمایند و شرکت نیز آنرا عینا به مخابرات پرداخت می کند. در صورت انتخاب نصب حضوری مبلغ 15000 تومان دیگر نیز به فاکتور افزوده می شود، دقت کنید به ارقام مذکور مالیات بر ارزش افزوده طبق نرخ هر سال اضافه می شود.

با مراجعه به سایت ecare.asiatech.ir و یا تلفن ۱۵۴۴  میتوانید وضعیت کنونی سرویس را مشاهده نمایید. درضمن شرکت با ارسال پیامک شما را از مراحل مختلف آگاه می کند.

کپی از آخرین قبض پرداختی و کپی کارت ملی صاحب خط در سایت ecare.asiatech.ir آپلود گردد .

ابتدا وارد آدرس ecare.asiatech.ir شده و بعد از ثبت اطلاعات اولیه و ساخت پنل در ادامه در قسمت ثبت بن شماره بن را وارد نموده بعد از تایید بن ، سپس سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

متقاضی گرامی شما مي توانيد با مراجعه به آدرس ecare.asiatech.ir   از قسمت ثبت نام کاربران جديد جهت ثبت نام سرويس اقدام نماييد و یا اینکه با تلفن ۱۵۴۴  بخش  فروش و یا با عاملین فروش مجاز شرکت تماس بگیرید.

پس از واریز وجه به حساب آسیاتک، اگر خط مورد نظر دارای بدهی نباشد  و مرکز دارای  محدودیت نباشد پس از  تخصیص  پورت  به طور معمول سه روز ۷۲ ساعت کاری طول می کشد تا خط تلفن شما از طرف مخابرات رانژه شود. پس از آن نیز تا دو روز آینده عملیات فعال سازی  صورت می گیرد در این بازه شما می توانید  نسبت به  نصب (بسته به درخواست شما بصورت تلفنی یا حضوری) اقدام نماید.

 

آسیاتک با بیش از ٤٠٠ نماینده در سراسر ایران، نزدیکترین سرویس دهنده اینترنت پرسرعت به شما مشتری گرامی می باشد. جهت دریافت سرویس های اینترنت، می توانید از دو طریق اقدام نمائید: روش اول، می توانید سرویس خود را مستقیما از واحد فروش مستقیم از طریق تماس با تلفن ۱۵۴۴  و یا وب سایت رسمی شرکت به آدرس www.Asiatech.ir  خریداری کنید. در روش دوم شما می توانید سرویس خود را از نمایندگان فروش آسیاتک که اطلاعات آنها در وب سایت شرکت موجود است خریداری نمایید.