مسائل مرتبط با شارژ و تمدید سرویس

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

مسائل مرتبط با شارژ و تمدید سرویس

  • 4
  • 1

 

مسائل مرتبط با شارژ و تمدید سرویس

آخرین مقالات آسیاتک
Product rating: 4 out of 5 with 8969000 ratings

 آستانه مصرف منصفانه کاربر که به اختصار  (fair usage policy) نامیده می شود عبارت است از حداکثر میزان ترافیکی که مشترک میتواند در یک دوره و با همان سرعتی که سرویس را خریداری کرده استفاده کند.
درضمن مصرف هرگیگ از ترافیک بین الملل دو برابر مصرف هرگیگ از ترافیک داخلی محاسبه می شود.

 

 

پین های dslbox  ها با توجه به توقف تولید مقتضی گردیده است و نمی توان برای تمدید نیز استفاده کرد.این سرویس ها دیگر ارائه نمی گردد. در صورتیکه شما بسته ای از نمایشگاه یا نمایندگی های ما خریداری کرده و امکان عودت وجه وجود نداشت ، می توانید به آدرس ACC@asiatech.ir  ایمیل ارسال نموده و تصویر پین را برای این ایمیل ارسال نمایید. همچنین مشترکین فعلی آسیاتک در مراکز مخابراتی دارای ظرفیت، در بازه های زمانی مختلف می توانند از پروموشن های جذاب ارائه شده نیز به منظور تمدید سرویس استفاده کنند.

مشترکین در صورت درخواست ارتقاء سرویس به سرویس های با پهنای باند و ارزش ریالی بالاتر  می توانند با شماره  1544 داخلی  تمدید و شارژ کلیه سرویس ها تماس حاصل نمایند.

در سرویس های حجمی یا غیر حجمی در صورت اتمام مدت فاکتور آخر و عدم استفاده، حجم خریداری شده به فاکتور بعد منتقل نمی گردد ولی اگر سرویس را بصورت چند ماه شارژ کنند حجم آنها تجمیعی محاسبه می شود و در طول ماههای شارژ شده قابل جا به جایی و استفاده می باشد. همچنین اگر مشترک به هر دلیل زودتر از پایان مدت زمان اشتراک، نقل مکان داشته باشد، زمان و حجم احتمالی مانده  از قبل با شرایط خاص قابل انتقال به سرویس جدید خواهد بود.

 

چنانچه به دلیل مسافرت و... امکان تمدید سرویس نباشد می توانید برای یک ماه سرویس خود را رزرو نمایید . رزرو سرویس  تنها پورت مشترک حفظ می شود و سرویس ای برای  استفاده موجود نمی باشد.
ضمنا رزرو سرویس در مراکز محدود امکانپذیر نمی باشد و در دیگر مراکز تنها برای یک ماه برای  هردوره  سرویس قابل انجام می باشد.

جهت حذف فاکتور به سایت ecare.asiatech.ir مراجعه نمایید و پس از وارد کردن نام کاربری و پسورد خود در قسمت فاکتورهای پرداخت نشده ،فاکتور مورد نظر را حذف نمایید. در صورتی که فاکتور  مربوط به  ثبت نام اولیه می باشد جهت بررسی این مورد باید با شماره  1544  پشتیبانی  فروش تماس  حاصل نمایید.

جهت تمدید وارد آدرس ecare.asiatech.ir شده و نام کاربری و پسورد اتصال به اینترنت خود را وارد نمایید. اگر اشتباه شود سیستم شما را راهنمایی میکند. در صورت عدم رفع مشکل با شماره  1544  بخش  پشتیبانی تماس  حاصل نمایید.

لازم به ذکر  است  که این  مورد در شرایط  خاص قابل انجام می باشد( همچون  بالا بودن پهنای  باند و مبلغ ریالی سرعت سرویس انتخابی )  در این حالات  جهت  بررسی مورد با  شماره  1544  بخش  پشتیبانی  تماس  حاصل  نمایید.   

در حال حاضر امکان خرید بسته حجمی تایم خاص ( با خرید این بسته می توانید به صورت مقطعی و در ساعات خاصی از شبانه روز (مثلا 2 تا 8 بامداد و یا 4 تا 10 صبح و...) حجم زیادی را با سرعت مشخص شده در بسته، مصرف نمایید. جهت اقتصادی تر شدن مصارف کاربران، الویت اول و بالاتر در ساعات خاص مربوط به این بسته ها خواهد بود و پس از اتمام حجم FUP این بسته ها، مصارف و سرعت از بسته فعال کاربر و با الویت بسته های سرعتی تمام وقت تبعیت خواهد کرد و مانده حجم بسته ترافیک سرعتی به ماه بعد منتقل نمی شود.) در پنل 1544 با سرعت حداکثر 2 مگابیت بر ثانیه وجود دارد. می توانید این زمان را خریداری نمایید. ضمن اینکه در سرویس های قدیمی تایم های خاص متنوعی وجود داشته است.

جهت تغییر شماره موبایل ، ایمیل و ... میتوانید وارد سایت ecare.asiatech.ir شده و اقدام به اصلاح  اطلاعات نمایید  در خصوص تغییر سایر اطلاعات امکان تغییر در این محیط را ندارند  با شماره  1544  بخش  پشتیبانی تماس حاصل  نمایید.

چناچه برای شماره تلفن مکان جدید امکان سرویس دهی آسیاتک وجود داشته باشد و قرارداد نیز به اسم خود شما بسته شده باشد بعد از ثبت نام خط جدید و فعالسازی آن، اعتبار باقی مانده با  شرایط خاص به سرویس فعلی اضافه می گردد. جهت  پیگیری و  کسب  اطلاعات  بیشتر می توانید با شماره  1544 تماس  حاصل  نمایید.

از طریق سایت ecare.asiatech.ir میتوانید جهت مشاهده ریز مصرف و باقیمانده اکانت خود اقدام نمایید.