سمینار هم افزایی عاملین فروش استان گلستان

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

سمینار هم افزایی عاملین فروش استان گلستان

  • اخبار
  • اخبار

سمینار هم افزایی عاملین فروش استان گلستان

سمینار هم افزایی عاملین فروش استان گلستان

از سوی آسیاتک برگزار شد؛

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک سمینار هم افزایی عاملین فروش استان گلستان به تاریخ شانزدهم شهریور ماه سال 1396 در شهر گرگان برگزار شد.

در این سمینار یک روزه که در راستای ارتقای سطح دانش شبكه فروش استان گلستان با حضور مدیریت فروش مشتریان و جمعی از عاملین فروش و پشتیبانی استان گلستان برپا شده بود مهندس خمیس‌آبادی مدیر فروش مشتریان شرکت آسیاتک به آموزش روش های برنامه ریزی حفظ و توسعه بازار برای محصولات موجود و جدید پرداخت .

مهندس خمیس آبادی با بیان مزایای حفظ مشترکین کنونی نسبت به جذب مشترک جدید اقدام به تشریح روش های نگهداشت مشترکین توسط شبکه فروش بومی کرد. مدیر فروش مشتریان آسیاتک با  تشریح و  آموزش لازم در خصوص ابزارهای توانمندساز شبکه فروش بر این مهم اشاره کرد که آموزش محور اصلی فروش شبکه ای است . وی با تاکید بر آموزش لایه های مختلف شبکه فروش، برنامه ریزی برای آموزش را پیش نیاز بازاریابی و فروش دانست .

گفتنی است در پایان این سمینار بخش پرسش و پاسخ با مشارکت حضار پیرامون مسائل و چالش های پیش رو برگزار گردید و راهکارهای مناسب به همراه  توضیحات لازم توسط مدير فروش مشتريان شركت آسياتك به پرسشگران  ارائه شد.

 

 

سمینار هم افزایی  عاملین فروش استان گلستان
سمینار هم افزایی  عاملین فروش استان گلستان
Product rating: 4.5 out of 5 with 521 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۶/۰۶/۲۲

سمینار هم افزایی  عاملین فروش استان گلستان

از سوی آسیاتک برگزار شد؛

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک سمینار هم افزایی عاملین فروش استان گلستان به تاریخ شانزدهم شهریور ماه سال 1396 در شهر گرگان برگزار شد.

در این سمینار یک روزه که در راستای ارتقای سطح دانش شبكه فروش استان گلستان با حضور مدیریت فروش مشتریان و جمعی از عاملین فروش و پشتیبانی استان گلستان برپا شده بود مهندس خمیس‌آبادی مدیر فروش مشتریان شرکت آسیاتک به آموزش روش های برنامه ریزی حفظ و توسعه بازار برای محصولات موجود و جدید پرداخت .

مهندس خمیس آبادی با بیان مزایای حفظ مشترکین کنونی نسبت به جذب مشترک جدید اقدام به تشریح روش های نگهداشت مشترکین توسط شبکه فروش بومی کرد. مدیر فروش مشتریان آسیاتک با  تشریح و  آموزش لازم در خصوص ابزارهای توانمندساز شبکه فروش بر این مهم اشاره کرد که آموزش محور اصلی فروش شبکه ای است . وی با تاکید بر آموزش لایه های مختلف شبکه فروش، برنامه ریزی برای آموزش را پیش نیاز بازاریابی و فروش دانست .

گفتنی است در پایان این سمینار بخش پرسش و پاسخ با مشارکت حضار پیرامون مسائل و چالش های پیش رو برگزار گردید و راهکارهای مناسب به همراه  توضیحات لازم توسط مدير فروش مشتريان شركت آسياتك به پرسشگران  ارائه شد.

 

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی