سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک

 

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک
سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های اصفهان و یزد  در شهرستان نجف آباد برگزار گردید.
  به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، سمینار آموزشی عاملین فروش با موضوع تحلیل بازار و تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار در روز چهار شنبه 12  تیرماه 1398 در خیریه قمربنی هاشم نجف آباد برگزار گردید.
بر اساس این گزارش مهندس حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت آسیاتک و همچنین مهندس رضا خمیس آبادی مدیر فروش مشتریان خرد این شرکت به سخنرانی و تدریس پرداختند.
محور صحبت های مهندس خمیس آبادی (مدیر فروش مشتریان خرد):
·        گزارش عملکرد استان های اصفهان و یزد
·        گزارش عملکرد عاملین ۲ استان
·        وضعیت سهم بازار  و درآمد ۲ استان طی ۶ ماه گذشته و تحلیل رفتار درآمد و سهم بازار در بازه ۶ماهه
·        تحلیل بازار و تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار
·        آموزش مدل مدیریت ظرفیت و اطلاع رسانی وضعیت ظرفیت 2 استان 
·        آموزش مزیت های رقابتی آسیاتک در محصولات اشتراکی
·        اطلاع رسانی استراتژی کلان شرکت آسیاتک در سال ۹۸ 
·        ارائه پلن پیشنهادی جهت افزایش سودآوری شبکه فروش و روش های کاهش درآمد و افزایش درآمد در سطح شبکه فروش
·        آموزش روش تحلیل ارزش مشتریان بر اساس مشتریان مدل RFM و کاربرد آن توسط عاملین برای ارزشگذاری و بخش بندی مشتریان آنها
·        گزارش وضعیت ۲ استان در حوزه تخلفات و شکایات رگولاتوری
محور صحبت مهندس علیمحمدی (معاونت کسب و کار) :
·        تشریح استراتژی کلان شرکت در سال ۹۸ در حوزه های مختلف B2B و B2C
·        تشریح برنامه و بودجه ۹۸
·        تشریح روش جدید بهره وری عملکرد شبکه فروش پیاده سازی شده در سال ۹۸
·        تشریح تغییرات نهایی و بهینه سازی روش فوق
·        آموزش ماتریس بخش های مختلف بازار در آسیاتک در سال ۹۸ و استراتژی های قیمت گذاری
·        آموزش منطق تعرفه گذاری در سال ۹۸ به ازای ماتریس بخش های مختلف بازار و آماده سازی شبکه فروش جهت توسعه درآمد و فروش با استفاده از سرویس های جدید
·        آموزش روش های افزایش درآمد در سال ۹۸ با توجه به پیاده سازی مدل بهره وری عملکرد شبکه فروش
·        آموزش و اطلاع رسانی محصولات تجاری و سازمانی شرکت
·        آموزش الزامات رگولاتوری و مصوبات جدید و شرح وضعیت شبکه فروش در این حوزه
لازم به توضیح است انتهای سمینار به پاسخگویی به پرسش ها و سوالات عاملین فروش پرداخته شد.
 
 
سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک
سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک
Product rating: 4.5 out of 5 with 282 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۸/۰۴/۱۳

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک
سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های اصفهان و یزد  در شهرستان نجف آباد برگزار گردید.
  به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، سمینار آموزشی عاملین فروش با موضوع تحلیل بازار و تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار در روز چهار شنبه 12  تیرماه 1398 در خیریه قمربنی هاشم نجف آباد برگزار گردید.
بر اساس این گزارش مهندس حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت آسیاتک و همچنین مهندس رضا خمیس آبادی مدیر فروش مشتریان خرد این شرکت به سخنرانی و تدریس پرداختند.
محور صحبت های مهندس خمیس آبادی (مدیر فروش مشتریان خرد):
·        گزارش عملکرد استان های اصفهان و یزد
·        گزارش عملکرد عاملین ۲ استان
·        وضعیت سهم بازار  و درآمد ۲ استان طی ۶ ماه گذشته و تحلیل رفتار درآمد و سهم بازار در بازه ۶ماهه
·        تحلیل بازار و تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار
·        آموزش مدل مدیریت ظرفیت و اطلاع رسانی وضعیت ظرفیت 2 استان 
·        آموزش مزیت های رقابتی آسیاتک در محصولات اشتراکی
·        اطلاع رسانی استراتژی کلان شرکت آسیاتک در سال ۹۸ 
·        ارائه پلن پیشنهادی جهت افزایش سودآوری شبکه فروش و روش های کاهش درآمد و افزایش درآمد در سطح شبکه فروش
·        آموزش روش تحلیل ارزش مشتریان بر اساس مشتریان مدل RFM و کاربرد آن توسط عاملین برای ارزشگذاری و بخش بندی مشتریان آنها
·        گزارش وضعیت ۲ استان در حوزه تخلفات و شکایات رگولاتوری
محور صحبت مهندس علیمحمدی (معاونت کسب و کار) :
·        تشریح استراتژی کلان شرکت در سال ۹۸ در حوزه های مختلف B2B و B2C
·        تشریح برنامه و بودجه ۹۸
·        تشریح روش جدید بهره وری عملکرد شبکه فروش پیاده سازی شده در سال ۹۸
·        تشریح تغییرات نهایی و بهینه سازی روش فوق
·        آموزش ماتریس بخش های مختلف بازار در آسیاتک در سال ۹۸ و استراتژی های قیمت گذاری
·        آموزش منطق تعرفه گذاری در سال ۹۸ به ازای ماتریس بخش های مختلف بازار و آماده سازی شبکه فروش جهت توسعه درآمد و فروش با استفاده از سرویس های جدید
·        آموزش روش های افزایش درآمد در سال ۹۸ با توجه به پیاده سازی مدل بهره وری عملکرد شبکه فروش
·        آموزش و اطلاع رسانی محصولات تجاری و سازمانی شرکت
·        آموزش الزامات رگولاتوری و مصوبات جدید و شرح وضعیت شبکه فروش در این حوزه
لازم به توضیح است انتهای سمینار به پاسخگویی به پرسش ها و سوالات عاملین فروش پرداخته شد.
 
 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی