سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های شرق کشور (خراسان های رضوی ، شمالی ، جنوبی و سیستان و بلوچستان ) در هتل درویشی شهر مشهد برگزار شد.

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های شرق کشور (خراسان های رضوی ، شمالی ، جنوبی و سیستان و بلوچستان ) در هتل درویشی شهر مشهد برگزار شد.

 

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های شرق کشور (خراسان های رضوی ، شمالی ، جنوبی و سیستان و بلوچستان ) در هتل درویشی شهر مشهد برگزار شد.

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های شرق کشور (خراسان های رضوی ، شمالی ، جنوبی و سیستان و بلوچستان ) در هتل درویشی شهر مشهد برگزار شد.

 

  به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، سمینار آموزشی عاملین فروش با موضوع تحلیل بازار و تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار در روز شنبه ۱۸ تیرماه 1398 در هتل درویشی مشهد برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت آسیاتک و همچنین رضا خمیس آبادی مدیر فروش مشتریان خرد این شرکت به سخنرانی و تدریس پرداختند.
محور صحبت های خمیس آبادی (مدیر فروش مشتریان خرد):
·        گزارش عملکرد استان های خراسان های رضوی ، جنوبی ، شمالی و استان سیستان و بلوچستان
·        گزارش عملکرد عاملین ۴ استان
·        گزارش وضعیت سهم بازار  و درآمد ۴ استان طی ۹ ماه گذشته و تحلیل رفتار درآمد و سهم بازار در بازه ۹ ماهه
·        ارتباط درآمد کل کشور با عملکرد و درآمد شبکه فروش و سهم شبکه فروش در مجموع عملکرد
·        تحلیل تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار
·        تحلیل رفتار بازار و رقبا در خصوص پارامترهای تاثیرگذار در درآمد و سودآوری
·        آموزش مدل مدیریت ظرفیت و اطلاع رسانی وضعیت ظرفیت ۴ استان 
·        آموزش مزیت های رقابتی آسیاتک در محصولات اشتراکی
·        اطلاع رسانی استراتژی کلان شرکت آسیاتک در سال ۹۸ 
·        ارائه پلن پیشنهادی جهت افزایش سودآوری شبکه فروش و روش های کاهش درآمد و افزایش درآمد در سطح شبکه فروش
·        آموزش روش تحلیل ارزش مشتریان بر اساس مشتریان مدل RFM  کاربرد آن توسط عاملین برای ارزشگذاری و بخش بندی مشتریان آنها
·        گزارش وضعیت ۴ استان در حوزه تخلفات و شکایات رگولاتوری
محور صحبت علیمحمدی (معاونت کسب و کار):
·        تشریح استراتژی کلان شرکت در سال ۹۸ در حوزه های مختلف B2B و B2C
·        تشریح برنامه و بودجه ۹۸
·        تشریح روش جدید بهره وری عملکرد شبکه فروش پیاده سازی شده در سال ۹۸
·        تشریح تغییرات نهایی و بهینه سازی روش فوق
·        تشریح نحوه قیمت گذاری و تعرفه گذاری جدید
·        تشریح ماتریس بخش های مختلف بازار در آسیاتک در سال ۹۸ و استراتژی های قیمت گذاری آسیاتک
·        آموزش و اطلاع رسانی محصولات تجاری و سازمانی شرکت
·        تشریح و آموزش جامع سرویس های IDC
·        بررسی حوزه فیبر و بیزنس های مرتبط با فیبر
·        بررسی حوزه تلفن ثابت و بالاخص حوزه تجاری و سازمانی تلفن ثابت
·        بررسی حوزه پهنای باند و وایرلس
·        آموزش الزامات رگولاتوری و مصوبات جدید و شرح وضعیت شبکه فروش در این حوزه
و در نهایت همایش با پرسش و پاسخ عاملین فروش حاضر در جلسه خاتمه یافت.
 
 
 
 
سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های شرق کشور (خراسان های رضوی ، شمالی ، جنوبی و سیستان و بلوچستان ) در هتل درویشی شهر مشهد برگزار شد.
سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های شرق کشور (خراسان های رضوی ، شمالی ، جنوبی و سیستان و بلوچستان ) در هتل درویشی شهر مشهد برگزار شد.
Product rating: 4.5 out of 5 with 585 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۸/۰۴/۲۰

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های شرق کشور (خراسان های رضوی ، شمالی ، جنوبی و سیستان و بلوچستان ) در هتل درویشی شهر مشهد برگزار شد.

 

  به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، سمینار آموزشی عاملین فروش با موضوع تحلیل بازار و تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار در روز شنبه ۱۸ تیرماه 1398 در هتل درویشی مشهد برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت آسیاتک و همچنین رضا خمیس آبادی مدیر فروش مشتریان خرد این شرکت به سخنرانی و تدریس پرداختند.
محور صحبت های خمیس آبادی (مدیر فروش مشتریان خرد):
·        گزارش عملکرد استان های خراسان های رضوی ، جنوبی ، شمالی و استان سیستان و بلوچستان
·        گزارش عملکرد عاملین ۴ استان
·        گزارش وضعیت سهم بازار  و درآمد ۴ استان طی ۹ ماه گذشته و تحلیل رفتار درآمد و سهم بازار در بازه ۹ ماهه
·        ارتباط درآمد کل کشور با عملکرد و درآمد شبکه فروش و سهم شبکه فروش در مجموع عملکرد
·        تحلیل تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار
·        تحلیل رفتار بازار و رقبا در خصوص پارامترهای تاثیرگذار در درآمد و سودآوری
·        آموزش مدل مدیریت ظرفیت و اطلاع رسانی وضعیت ظرفیت ۴ استان 
·        آموزش مزیت های رقابتی آسیاتک در محصولات اشتراکی
·        اطلاع رسانی استراتژی کلان شرکت آسیاتک در سال ۹۸ 
·        ارائه پلن پیشنهادی جهت افزایش سودآوری شبکه فروش و روش های کاهش درآمد و افزایش درآمد در سطح شبکه فروش
·        آموزش روش تحلیل ارزش مشتریان بر اساس مشتریان مدل RFM  کاربرد آن توسط عاملین برای ارزشگذاری و بخش بندی مشتریان آنها
·        گزارش وضعیت ۴ استان در حوزه تخلفات و شکایات رگولاتوری
محور صحبت علیمحمدی (معاونت کسب و کار):
·        تشریح استراتژی کلان شرکت در سال ۹۸ در حوزه های مختلف B2B و B2C
·        تشریح برنامه و بودجه ۹۸
·        تشریح روش جدید بهره وری عملکرد شبکه فروش پیاده سازی شده در سال ۹۸
·        تشریح تغییرات نهایی و بهینه سازی روش فوق
·        تشریح نحوه قیمت گذاری و تعرفه گذاری جدید
·        تشریح ماتریس بخش های مختلف بازار در آسیاتک در سال ۹۸ و استراتژی های قیمت گذاری آسیاتک
·        آموزش و اطلاع رسانی محصولات تجاری و سازمانی شرکت
·        تشریح و آموزش جامع سرویس های IDC
·        بررسی حوزه فیبر و بیزنس های مرتبط با فیبر
·        بررسی حوزه تلفن ثابت و بالاخص حوزه تجاری و سازمانی تلفن ثابت
·        بررسی حوزه پهنای باند و وایرلس
·        آموزش الزامات رگولاتوری و مصوبات جدید و شرح وضعیت شبکه فروش در این حوزه
و در نهایت همایش با پرسش و پاسخ عاملین فروش حاضر در جلسه خاتمه یافت.
 
 
 
 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی