سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک

 

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک در استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار شد.  
       به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، سمینار آموزشی عاملین فروش با موضوع تحلیل بازار و تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار در روز 29 خرداد 98 در هتل صدرای شهر تبریز برگزار شد.
بر اساس این گزارش حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت آسیاتک و همچنین رضا خمیس آبادی مدیر فروش مشتریان خرد این شرکت به عنوان مدرسین این دوره حضور داشند.
تحلیل مدل مدیریت ظرفیت و اطلاع رسانی وضعیت ظرفیت ۳ استان، مزیت های رقابتی آسیاتک در محصولات اشتراکی، مدل های مختلف آموزش به عنوان کلیدی ترین عامل توسعه تیم های فروش، تحلیل ارزش مدل مشتریان با مدل RFM و کاربرد آن و همچنین تشریح استراتژی کلان شرکت در سال ۹۸ و برنامه و بودجه تدوین شده، تشریح روش جدید بهره وری عملکرد شبکه فروش پیاده سازی شده در سال ۹۸، تشریح تغییرات نهایی و بهینه سازی، ماتریس بخش های مختلف بازار در آسیاتک در سال ۹۸، منطق تعرفه گذاری در سال ۹۸ به ازای ماتریس بخش های مختلف بازار و آماده سازی شبکه فروش جهت توسعه درآمد و فروش با استفاده از سرویس های جدید، روش های افزایش درآمد در سال ۹۸ با توجه به پیاده سازی مدل بهره وری عملکرد شبکه فروش و اطلاع رسانی محصولات تجاری و سازمانی شرکت از جمله موضوعاتی بودند که در سمینار مذکور، مورد آموزش و بررسی قرار گرفت.

 

 

 

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک
سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک
Product rating: 4.5 out of 5 with 603 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۸/۰۴/۰۳

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک در استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار شد.  
       به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، سمینار آموزشی عاملین فروش با موضوع تحلیل بازار و تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار در روز 29 خرداد 98 در هتل صدرای شهر تبریز برگزار شد.
بر اساس این گزارش حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت آسیاتک و همچنین رضا خمیس آبادی مدیر فروش مشتریان خرد این شرکت به عنوان مدرسین این دوره حضور داشند.
تحلیل مدل مدیریت ظرفیت و اطلاع رسانی وضعیت ظرفیت ۳ استان، مزیت های رقابتی آسیاتک در محصولات اشتراکی، مدل های مختلف آموزش به عنوان کلیدی ترین عامل توسعه تیم های فروش، تحلیل ارزش مدل مشتریان با مدل RFM و کاربرد آن و همچنین تشریح استراتژی کلان شرکت در سال ۹۸ و برنامه و بودجه تدوین شده، تشریح روش جدید بهره وری عملکرد شبکه فروش پیاده سازی شده در سال ۹۸، تشریح تغییرات نهایی و بهینه سازی، ماتریس بخش های مختلف بازار در آسیاتک در سال ۹۸، منطق تعرفه گذاری در سال ۹۸ به ازای ماتریس بخش های مختلف بازار و آماده سازی شبکه فروش جهت توسعه درآمد و فروش با استفاده از سرویس های جدید، روش های افزایش درآمد در سال ۹۸ با توجه به پیاده سازی مدل بهره وری عملکرد شبکه فروش و اطلاع رسانی محصولات تجاری و سازمانی شرکت از جمله موضوعاتی بودند که در سمینار مذکور، مورد آموزش و بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی