سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات

  • 4
  • 2
  • 1

 

سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات

>

سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور ایفای نقش نظارتی و  مطابق اختیارات حاکمیتی خود در جهت ایجاد فضای سالم رقابتی و ارتقاء سطح كیفیت خدمات، نسبت به راه اندازی سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات اقدام نموده است و مشترکین می توانند ضمن شرکت در نظرسنجی و مشارکت در شناسایی نقاط ضعف و قوت اپراتورها از جوایز متنوعی به قید قرعه بهره مند شوند.

برای مشاهده صفحه سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات اینجا کلیک کنید (دانلود فایل راهنمای شرکت در نظرسنجی)

همچنین می توانید تنها با پاسخ به سوال " میزان رضایت کلی شما از کیفیت و پشتیبانی سرویس و ارزش گذاری به مشتری آسیاتک چقدر است ؟"  از طریق ارسال نمره از 1 الی 20 به شماره 3000504901 در این نظرسنجی شرکت نمائید.

در همین راستا و پس از اتمام اولین دوره ی این نظرسنجی، به پاس مشارکت شما مشترکین عزیز  در این سامانه مطابق قرعه کشی انجام گرفته توسط این سازمان، از سوی شرکت آسیاتک جوایزی معادل  یک دستگاه ستاپ باکس  VOD به همراه  ۵ گیگ ترافیک رایگان برای مشتریان حجمی یا  ۵ روز اضافه به مشتریان غیر حجمی  اهدا گردید که جهت مشاهده لیست برندگان دوره های قبلی می توانید به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی و یا به خبر موبوط به نتایج در آرشیو اخبار سایت آسیاتک مراجعه نمائید .

 

سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات
سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات
Product rating: 4.5 out of 5 with 6704 ratings

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور ایفای نقش نظارتی و  مطابق اختیارات حاکمیتی خود در جهت ایجاد فضای سالم رقابتی و ارتقاء سطح كیفیت خدمات، نسبت به راه اندازی سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات اقدام نموده است و مشترکین می توانند ضمن شرکت در نظرسنجی و مشارکت در شناسایی نقاط ضعف و قوت اپراتورها از جوایز متنوعی به قید قرعه بهره مند شوند.

برای مشاهده صفحه سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات اینجا کلیک کنید (دانلود فایل راهنمای شرکت در نظرسنجی)

همچنین می توانید تنها با پاسخ به سوال " میزان رضایت کلی شما از کیفیت و پشتیبانی سرویس و ارزش گذاری به مشتری آسیاتک چقدر است ؟"  از طریق ارسال نمره از 1 الی 20 به شماره 3000504901 در این نظرسنجی شرکت نمائید.

در همین راستا و پس از اتمام اولین دوره ی این نظرسنجی، به پاس مشارکت شما مشترکین عزیز  در این سامانه مطابق قرعه کشی انجام گرفته توسط این سازمان، از سوی شرکت آسیاتک جوایزی معادل  یک دستگاه ستاپ باکس  VOD به همراه  ۵ گیگ ترافیک رایگان برای مشتریان حجمی یا  ۵ روز اضافه به مشتریان غیر حجمی  اهدا گردید که جهت مشاهده لیست برندگان دوره های قبلی می توانید به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی و یا به خبر موبوط به نتایج در آرشیو اخبار سایت آسیاتک مراجعه نمائید .