حمایت آسیاتک از دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تامین مالی در صنعت گردشگری

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

حمایت آسیاتک از دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تامین مالی در صنعت گردشگری

 

حمایت آسیاتک از دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تامین مالی در صنعت گردشگری

حمایت آسیاتک از دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تامین مالی در صنعت گردشگری

به گزارش روابط عمومی آسیاتک دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تامین مالی در صنعت گردشگری، با مشارکت شرکت آسیاتک، شرکت خدمات مسافرتی کارن پرواز پارسیان و نشریه مالی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و موزه ملی ایران مورخه 14 مرداد در سالن همایش های موزه ملی ایران برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این همایش،  عليمحمدي معاون كسب و كار شرکت آسياتك طي سخنراني ، نقش ارتباطات و زيرساختهاي الكترونيكي را در توسعه گردشگري بيان کرد.
همچنین وی سرويس هاي مختلف تجاري آسياتك از جمله سرويس هاي ديتاسنتر، پهناي باند اختصاصي، تلفن سازماني، پابليك واي فاي هتل ها و مراكز تفريحي و ... را معرفی کرد.
لازم به توضیح است آسياتك در این همایش بعنوان دارنده زيرساختهاي ارتباطات ثابت الكترونيكي در حوزه توسعه صنعت گردشگري و بخصوص ايرانگردي نقش آفرينی کرد.
هدف از این همایش بررسی چالش های موجود در صنعت گردشگری و ارائه ی راهکار های مناسب در این حوزه با محوریت بهبود کیفیت خدمات و تأمین مالی در صنعت گردشگری بوده است.

حمایت آسیاتک از دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تامین مالی در صنعت گردشگری
حمایت آسیاتک از دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تامین مالی در صنعت گردشگری
Product rating: 4.5 out of 5 with 152 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۸/۰۵/۱۷

حمایت آسیاتک از دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تامین مالی در صنعت گردشگری

به گزارش روابط عمومی آسیاتک دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تامین مالی در صنعت گردشگری، با مشارکت شرکت آسیاتک، شرکت خدمات مسافرتی کارن پرواز پارسیان و نشریه مالی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و موزه ملی ایران مورخه 14 مرداد در سالن همایش های موزه ملی ایران برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این همایش،  عليمحمدي معاون كسب و كار شرکت آسياتك طي سخنراني ، نقش ارتباطات و زيرساختهاي الكترونيكي را در توسعه گردشگري بيان کرد.
همچنین وی سرويس هاي مختلف تجاري آسياتك از جمله سرويس هاي ديتاسنتر، پهناي باند اختصاصي، تلفن سازماني، پابليك واي فاي هتل ها و مراكز تفريحي و ... را معرفی کرد.
لازم به توضیح است آسياتك در این همایش بعنوان دارنده زيرساختهاي ارتباطات ثابت الكترونيكي در حوزه توسعه صنعت گردشگري و بخصوص ايرانگردي نقش آفرينی کرد.
هدف از این همایش بررسی چالش های موجود در صنعت گردشگری و ارائه ی راهکار های مناسب در این حوزه با محوریت بهبود کیفیت خدمات و تأمین مالی در صنعت گردشگری بوده است.

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی