• اخبار
  • اخبار

جشن پایان سال همراه با خانواده بزرگ آسیاتک

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۱/۲۱

جشن پایان سال همراه با خانواده بزرگ آسیاتک

پنجشنبه 15اسفند ماه 1392 هتل سیمرغ شاهد برگزاری جشن با شكوه خانواده بزرگ شرکت انتقال داده های آسیاتک بود، دراین مراسم دوستانه، كاركنان دفترمركزی به همراه مدیران و هیئت مدیره همدل و همزبان، دور یک هفت سین بزرگ گردهم آمدند تا با سال 92 خداحافظی کرده، سلامی کنند گرم و صمیمانه به سال ۹3 و همراه با یكدیگر پایان یك سال كار و تلاش را جشن بگیرند.
افتتاحیه این مراسم با تلاوت قرآن كریم و سپس نواختن سرود ملی آغاز شد. شهریاری مجری برنامه با خیرمقدم به میهمانان آغازگر جشن بود و بعد از آن نیز اجرای کمدین این مراسم ساعاتی پر از خنده و سرگرمی را برای میهمانان رقم زد.
گام بعدی رسیدن به رتبه اول در سال 93
مهندس ریاضی رییس هیات مدیره شرکت آسیاتک در این مراسم طی بیاناتی كوتاه با تقدیر و تشکر از سهامداران، هیات مدیره و همكاران در کلیه بخش های شرکت، اظهار داشت: سال گذشته تمام سعی و تلاش بر این بود که شرکت آسیاتک جزو سه شرکت برتر کشور در حوزه اینترنت باشد و امروز قرار گرفتن در این رتبه مرهون خدمات شما دوستان عزیز است و امیدوارم سال جدید را با همت عالی شروع کنیم و با شرایط خوبی که داریم بتوانیم سال آینده رتبه اول را در ارایه خدمات نوین در صنعت IT کسب کنیم.
وی در پایان با تشکر از زحمات مهندس محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت، گفت:همین جا از جناب حاج آقا شفیعی و سهامداران درخواست می کنیم تا با حمایت آنها در سال آینده بتوانیم به اهدافمان برسیم.
رشد 15 درصدی در فروش آسیاتک
در ادامه این مراسم مهندس علیمحمدی معاونت بازرگانی شرکت آسیاتک نیز ضمن پاسداشت از زحمات همکاران در سال گذشته، جشن پایان سال را گردهمایی برای گرفتن انرژی در راستای عملکرد بهتر در سال آینده دانست و گفت:مجموعه عملکرد شرکت آسیاتک در سال 92 از منظر فروش و بازرگانی قابل ستایش است اما باید گفت موفقیت این واحد مرهون زحمات سایر بخش ها در آسیاتک است که با پشتیبانی خود زمینه فروش بیشتر را فراهم می کنند و در نهایت نفع آن در وهله اول نصیب جامعه و در مرحله بعد نصیب ذی نفعان ( کارکنان و سهامداران) می شود.
وی با بیان اینکه پارامترهای مختلفی از سوی واحدهای ایجاد کننده برنامه در بخش بازرگانی باعث شد امروز به این موفقیت دست پیدا کنیم، گفت: رسیدن به جایگاهی که امروز در آن ایستاده ایم مدیون عملکرد همکاران در سه واحد فروش جدید، پشتیبانی و پاسخگویی به مشترکان، واحد فروش استانها و واحد فروش سازمانی است.
معاونت بازرگانی شرکت آسیاتک با اشاره به اینکه براساس پارامترهای مختلف واحدهای ایجاد کننده برنامه در بخش بازرگانی به همراه سایر بخش ها، نقشه راه و برنامه سال 92 تدوین شد، افزود: در این نقشه راه، فروش و فعال کردن 300 تا 320 هزار پورت تعریف شده بود که این رقم تا پایان سال به 370 هزار پورت رسید و این رشد 15 درصدی (نسبت به برنامه تعریف شده) در فروش نشان دهنده عملکرد شرکت در سال گذشته است.
ارتقاء در سطح بین الملل با تکیه بر کار گروهی
در ادامه این مراسم محمد صالحی نژاد معاون واحد توسعه کیفیت ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی از یك سال كاروتلاش كاركنان تقدیروتشكرنمود و گفت: طی یکسال گذشته مسیری را مبتنی بر اصول مدیریت کیفیت و مفاهیم بنیادین تعالی پشت سر گذاشتیم و خانواده آسیاتک در راستای حرکت در مسیر سرآمدی توانست جایگاه مناسبی را در مجامع ملی به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه فرهنگ سیستمی و رویکرد های مدیریت نوین بدست بیاورد.
وی با بیان اینکه رسیدن به مهم جز با توسعه فرهنگ کار تیمی در سایه دو محور تلاش سرمایه انسانی و حمایت مدیران ارشد میسر نمی شود، اظهار داشت: دریافت گواهی نامه های مدیریتی مبتنی بر استاندارد کیفی ایزو 9001، سیستم مدیریت زیست محیطی مبتنی بر ایزو 14001، مدیریت رضایت و شکایت مشتریان مبتنی بر سری استانداردهای 10001، 10002، 10003، 10004 همچنین مدیریت آموزش کارکنان بر اساس استانداردهای 10015 همگی برای ایستادن بر پله ای است که هم اکنون برروی آن هستیم.
معاون واحد توسعه کیفیت به سایر افتخارات و دستاوردهای گروهی مانند دریافت تقدیر نامه سه ستاره اشتهار به سرآمدی و جایزه ملی بهره وری، شرکت در جایزه ملی کیفیت (فاوا)، ICTINQA در سطح تندیس، استقرار نظام مدیریت استراتژیک سازمان در پیاده سازی کارت های امتیازی متوازن BSC، استقرار نظام مدیریت فرآیندی مبتنی بر مدل های بین المللی از جمله ITIC، ایتام و ... اشاره کرد و گفت: شرکت آسیاتک با تکیه بر کار گروهی به دنبال ارتقاء در سطح بین الملل بوده تا در قیاس با مدل ارزیابی جایزه کیفیت اروپا خود را محک بزند و گواه این موضوع نیز دستیابی به تندیس برنزین جایزه EFQM بر اساس مدل EFQM IBEC و ارزیابی انجام شده توسط ارزیابان بین المللی است.
کارکنان بهترین سرمایه های آسیاتک
محدثه ایجوی معاون منابع انسانی شرکت آسیاتک نیز در ادامه این مراسم تجربه با همکاران بودن در سالی که پشت سر گذاشته شده را سرشار از طراوت روح دانست و گفت: شمیم شور و شعور فضای آسیاتک را آکنده ساخته و فضایی دوستانه را رقم زده است.

وی با بیان اینکه تلاش و همت والای مدیران و کارکنان شرکت موجب کسب بهترین نشان ها و فراتر رفتن از اهدافمان در سال گذشته شده، گفت: شایسته بود به پاس تمام این زحمات ما هم شرایط اجتماعی کار را به نحوی فراهم کنیم تا رضایت همکاران را جلب نماییم.
معاون منابع انسانی تغییر ساعات شیفت کاری واحد پاسخگویی به کاربران با در نظر گرفتن سختی کارشان، تامین و افزایش فضای کاری، صرفه جویی در هزینه های مصرفی  را  پاره ای اقدامات منابع انسانی آسیاتک در سال گذشته اعلام کرد و اظهار داشت: وقت آن است تا در این جشن با شکوه از تلاش، صبر، استقامت و زحمات سهامداران، مدیران و همکاران تقدیر و تشکر کرده و بگویم دستی بالای تمامی دست ها است که امیدوارم همیشه یار و مدد ما در کارمان باشد.
وی در پایان کارکنان شرکت را بهترین سرمایه های آسیاتک دانست و گفت: برای نشان دادن صداقت در این مهم با دریافت نشان سه ستاره تعالی سازمانی خواستیم که بهترین باشیم و در این راه گام برداشتیم.
احترام به حقوق مشتریان مهمترین رکن آسیاتک
مهندس محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت آسیاتک نیز در حسن ختام این مراسم گفت: وقتی گذشته را مرور می کنیم با توجه به تقویم آسیاتک به نظر می رسد رکن اول این عشق اجتماعی و صمیمی چیزی نیست جز اقتدار و نگرش استراتژیک صحیح که با حمایت فرهیخته بزرگ حاج آقا ابولقاسم شفیعی در جهشی مقتدرانه از صنایع سخت و کهن به سمت راه اندازی تکنولوژی های نرم روز، بوجود آمده است.
وی با بیان اینکه زمانی بزرگان صنعت ICT ارایه خدمات پهن باند را پروژه ای دست نیافتنی می دانستند، گفت: ایشان مقتدرانه اصل وجودی و زیربنایی مجوزی که هم اکنون شما با آن همراهید را بنا نهاد و آنچه امروز از سوی همکاران اعلام و ارایه شد نتیجه آن تلاش و همت است.
مدیر عامل شرکت آسیاتک رکن دوم این همبستگی را سرمایه انسانی دانست و افزود: سرمایه هر کسب و کار موفقی قطعا از جنس پول نیست بلکه از جنس کارکنانی است که خلاقیت و دانایی، جوانی و انرژی، هدفمندی و هدفگذاری، خردورزی و صداقت و انتقاد پذیری و ارتقاء جویی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
وی رکن بعدی این موفقیت را تفکر سیستمی و مدلهای فرایند محور و ابزارهای کنترلی و ترکیب آن با خلاقیت در اجرا دانست و گفت:اجرای این رکن باعث بقا و پایداری همیشگی آسیاتک است که عمری ده ساله دارد؛ اعتقاد به مدل های مدیریتی و سیستم های یکپارچه و ابزار تحلیلی و هوش تجاری همواره از ارکان اصلی هدف گذاری حاج آقا روح اله شفیعی موسس آسیاتک بوده و هست که همین جا، جا دارد از ایشان به نمایندگی از خانواده اجرایی آسیاتک قدردانی کنم.
یوسفی زاده از احترام به حقوق مشتریان به عنوان رکن آخر و مهمترین رکن در ایجاد این همبستگی یاد کرد و گفت:از نظر من ما در تمام روابط مشتری یکدیگر هستیم و هر مقدار در صدد رضایت و سرویس دهی مناسب به آنها باشیم همان مقدار محبوب و پر مشتری خواهیم بود و این اصل با ما در رشد فروش و توسعه بازار آسیاتک بوده و هست و خواهد بود.
مدیر عامل شرکت آسیاتک در پایان با اشاره به اینکه ما تنها سرویس دهنده اینترنت با سرعت رشد صد در صد سالیانه هستیم، افزود: آسیاتک تنها شرکت سرویس دهنده اینترنت ملی به شرکت زیرساخت، تنها سرویس دهنده دارنده و اجرا کننده سیستم های کیفی و تنها سرویس دهنده اینترنت با شبکه تجمیع شده بهینه در سراسر کشور است . این شعار را سر لوحه کارمان قرار می دهیم که ما باز می توانیم.

در ادامه این مراسم پس از برگزاری مسابقات در میان خانواده بزرگ آسیاتک در گروه های آقایان، خانم ها و فرزندان خانواده آسیاتک از بازنشستگان،پیشکسوتان و همکاران نمونه و ... با اهداء جوایز تقدیر و تشکر به عمل آمد و حسن ختام این جشن با شكوه گردید. در نهایت كاركنان دفترمركزی پس ازصرف شام به رسم یادبود عكس دسته جمعی گرفتند .

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی