براساس نظرسنجی مردمی در زمستان سال ۹۵ صورت گرفت؛ کسب رتبه اول تا سوم از سوی آسیاتک در 30 استان کشور

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

براساس نظرسنجی مردمی در زمستان سال ۹۵ صورت گرفت؛ کسب رتبه اول تا سوم از سوی آسیاتک در 30 استان کشور

  • اخبار
  • اخبار

براساس نظرسنجی مردمی در زمستان سال ۹۵ صورت گرفت؛ کسب رتبه اول تا سوم از سوی آسیاتک در 30 استان کشور

براساس نظرسنجی مردمی در زمستان سال ۹۵ صورت گرفت؛ کسب رتبه اول تا سوم از سوی آسیاتک در 30 استان کشور

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده¬های آسیاتک حسین فلاح جوشقانی - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم ارتباطات رادیویی خبر از نتایج  ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورهای ارایه دهنده ADSL براساس نظرسنجی از ۳۵ هزار کاربر سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) داد. وی با بیان اینکه این نظرسنجی با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف در بین اپراتورها صورت گرفته ارتقای سطح کیفی و کمی این سرویس¬ها را از نتایج آن دانست.
فلاح جوشقانی ضمن تشریح فرایند نظرسنجی تلفنی از مشترکین اپراتورها و سطح‌بندی آن¬ها به تفکیک استان و انتشار نتایج آن همزمان با روشهای الکترونیکی و پیامکی بر این مساله تاکید کرد که در سال جاری نیز این نظرسنجی¬ها به صورت مستمر ادامه دارد.
وی درباره نحوه رتبه‌بندی اپراتورها اظهار کرد: اپراتورها با توجه به میزان امتیاز رضایت‌مندی کسب شده از مشترکان در پنج سطح دسته‌بندی می‌شوند که براساس آن امتیازهای ۹۰ تا ۱۰۰ سطح یک، ۸۰ تا ۹۰ سطح دو، ۷۰ تا ۸۰ سطح سه، ۶۰ تا ۷۰ سطح چهارم و با کسب ۶۰ امتیاز سطح پنج را کسب می‌کنند.
گفتنی است بر اساس این نظرسنجی صورت گرفته شرکت انتقال داده¬های آسیاتک در 30 استان کشور حایز رتبه¬های اول تا سوم شده است که به تفکیک  در 3 استان رتبه اول، 13 استان رتبه دوم و 14 استان رتبه سوم را به دست آورده است.

 

براساس نظرسنجی مردمی  در زمستان سال ۹۵ صورت گرفت؛ کسب رتبه اول تا سوم از سوی آسیاتک در 30 استان کشور
براساس نظرسنجی مردمی  در زمستان سال ۹۵ صورت گرفت؛ کسب رتبه اول تا سوم از سوی آسیاتک در 30 استان کشور
Product rating: 5 out of 5 with 3214 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۶/۰۳/۱۳

براساس نظرسنجی مردمی  در زمستان سال ۹۵ صورت گرفت؛ کسب رتبه اول تا سوم از سوی آسیاتک در 30 استان کشور

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده¬های آسیاتک حسین فلاح جوشقانی - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم ارتباطات رادیویی خبر از نتایج  ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورهای ارایه دهنده ADSL براساس نظرسنجی از ۳۵ هزار کاربر سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) داد. وی با بیان اینکه این نظرسنجی با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف در بین اپراتورها صورت گرفته ارتقای سطح کیفی و کمی این سرویس¬ها را از نتایج آن دانست.
فلاح جوشقانی ضمن تشریح فرایند نظرسنجی تلفنی از مشترکین اپراتورها و سطح‌بندی آن¬ها به تفکیک استان و انتشار نتایج آن همزمان با روشهای الکترونیکی و پیامکی بر این مساله تاکید کرد که در سال جاری نیز این نظرسنجی¬ها به صورت مستمر ادامه دارد.
وی درباره نحوه رتبه‌بندی اپراتورها اظهار کرد: اپراتورها با توجه به میزان امتیاز رضایت‌مندی کسب شده از مشترکان در پنج سطح دسته‌بندی می‌شوند که براساس آن امتیازهای ۹۰ تا ۱۰۰ سطح یک، ۸۰ تا ۹۰ سطح دو، ۷۰ تا ۸۰ سطح سه، ۶۰ تا ۷۰ سطح چهارم و با کسب ۶۰ امتیاز سطح پنج را کسب می‌کنند.
گفتنی است بر اساس این نظرسنجی صورت گرفته شرکت انتقال داده¬های آسیاتک در 30 استان کشور حایز رتبه¬های اول تا سوم شده است که به تفکیک  در 3 استان رتبه اول، 13 استان رتبه دوم و 14 استان رتبه سوم را به دست آورده است.

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی