سازمانیمشترکین سازمانی
+ADSL2
Fiber
LTE
آسیاتل
OWA
تماشاخونه
باشگاه مشتریان
اعلام نتایج دومین نظرسنجی الکترونیکی از کاربران سرویس های فناوری اطلاعات

اعلام نتایج دومین نظرسنجی الکترونیکی از کاربران سرویس های فناوری اطلاعات

تاریخ خبر : ۱۳۹۷/۰۲/۱۰

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، نتایج دومین نظرسنجی الکترونیکی از کاربران سرویس های فناوری اطلاعات از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شد.

مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه نتایج دومین دوره نظرسنجی از مشترکان شرکتهای FCP، FWA و TCI در قالب سامانه الکترونیکی اندازه‌گیری میزان رضایت کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات اعلام شد، گفت: در این نظرسنجی دیدگاه کاربران سرویس های فناوری اطلاعات با شاخصهای کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک مورد سنجش قرار می‌گیرد.وی با اشاره به اینکه دومین دوره نظرسنجی مکانیزه از سرویس های فناوری اطلاعات در بازه زمانی اردیبهشت تا پایان آذر ۹۶ انجام شده است، افزود: در این دوره از نگاه مشترکان شرکت آسیاتک جزو رتبه‌های برتر قرار گرفت.

در همین راستا بر طبق قرعه کشی انجام شده میان کاربران شرکت کننده در این نظرسنجی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، اسامی برندگان به شرح جدول زیر می باشد که شرکت آسیاتک به پاس قدردانی از شما عزیزان هدایای آن را اعطا خواهد نمود.

شایان ذکر است دور سوم نظرسنجی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حال برگزاری است علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این نظر سنجی به لینک زیر مراجعه کنند.

yon.ir/yIdjL

اسامی برندگان

موبایل نام شهر
***9133839 مهدی دارابی بروجن
***9163647 نسترن علی بابایی علیگودرز
***9128831 عرفان یونس زاده قزوین
***9017106 هادی احمدی کرمانشاه
***9192790 علی اصغر سلیمانی فرد زنجان
***9214524 هادی محمدی سبزوار
***9173428 حاجتی کرامت نژاد گچساران
***9398011 عباسعلی دادخواه اصفهان
***9111452 امیر علیزاده رودسر