• اخبار
  • اخبار

آسیاتک موفق به دريافت جایزه ملی رضایتمندی مشتریان شد

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۲/۱۴

آسیاتک موفق به دريافت جایزه ملی رضایتمندی مشتریان شد

شرکت آسیاتک ارایه کننده اینترنت پرسرعت در سومین اجلاس رضايتمندي مشتريان موفق به دريافت جایزه ملی رضایتمندی مشتریان شد.

به گزارش روابط ‌عمومي شركت انتقال داده های آسیاتک ارایه کننده اینترنت پرسرعت ، در سومين اجلاس توسعه صنايع ملي ايران كه از آن باعنوان بزرگترين اجلاس مشترك سرمايه‌گذاران، توليدكنندگان و مديران خلاق و عالي‌رتبه كشور ياد مي‌شود، به عنوان یکی از برگزيدگان تنديس رضايتمندي مشتريان و حامي توليدات ملي معرفي شد و مورد تقدير قرار گرفت.
محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک با بیان اینکه مهمترین هدف این گردهمایی ایجاد بستر مناسب جهت شناخت شاخص های نوین مشتری مداری و تاثیرات آن در افزایش فروش است، گفت:حضور در این گردهمایی ها امکان تعامل مستقیم میان مدیران ارشد مجموعه های موفق جهت بهره مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری را فراهم می آورد.   وی با بیان اینکه این جایزه ملی براساس شاخص اثر بخشی رضایت مشتری بر طبق استانداردهای بین‌المللی به سازمان‌هایی تعلق گرفته که در مقایسه با سال گذشته رشد داشته‌اند، گفت: آسیاتک یکی از شرکت های ارایه ADSL2+،پهنای باند اختصاصی و خدمات دیتاسنتر است که در 2 سال گذشته رشد چشم گیری در ایجاد رضایت در مشتریان و همچنین کسب گواهی نامه ها و استانداردهای ملی و بین المللی داشته است.

لازم به ذکر است سومین اجلاس رضایتمندی مشتری امسال با حمایت فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کننده ، حمایت انجمن مدیریت کیفیت ایران، انجمن صاحبان واحدهای تولیدی صنعتی تهران و انجمن مهندسی صنایع برگزار شد.

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی