آسیاتک حامی گردهمایی بزرگان باشگاه مشتریان جهان در ایران شد
اینترنت، اینترنت پرسرعت، اینترنت پرسرعت ADSL2+، باشگاه مشتریان، شرکت انتقال داده های آسیاتک ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL2+ حامی سومین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان که با حضور اساتید و سخنران هایی از کشورهای مختلف دنیا برگزار می شود؛ شد .
Average rating: 5, based on
5 with
189000 reviews
آسیاتک حامی گردهمایی بزرگان باشگاه مشتریان جهان در ایران شد
آسیاتک حامی گردهمایی بزرگان باشگاه مشتریان جهان در ایران شد
آسیاتک حامی گردهمایی بزرگان باشگاه مشتریان جهان در ایران شد
By Asiatech Admin
شرکت انتقال داده های آسیاتک ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL2+ حامی سومین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان که با حضور اساتید و سخنران هایی از کشورهای انگلستان، روسیه، امارات و ترکیه 30 آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود، شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان بررسی جدیدترین راهکارهای برنامه های وفاداری مشتری به منظور افزایش رقابت در بازارهای مختلف است.
این کنفرانس قصد دارد تا مدیران ارشد سازمان ها و ارگان های دولتی و بخش خصوصی را با علم بازاریابی که همواره روند رو به رشدی را تجربه و در این میان هزینه بالایی جهت جذب مشتری جدید به آنها تحمیل می کند، آشنا کرده و راه حل های نوین حفظ مشتریان موجود سازمان را به آن ها آموزش دهد.
لازم به ذکر است در پایان این کنفرانس به شرکت کننده ها گواهی نامه معتبر بین المللی اعطا خواهد شد.
همچنین مشترکان ونمایندگان علاقه مند به حضور در این کنفرانس که از طریق سایت آسیاتک اقدام به ثبت نام نمایند، می توانند از تخفیف 30 درصدی ثبت نام بهره مند شوند، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک http://www.customersclubcenter.com و جهت ثبت نام می توانند از طریق این لینک اقدام نمایند.
Product rating:
5 out of
5 with
11925 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
شرکت انتقال داده های آسیاتک ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL2+ حامی سومین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان که با حضور اساتید و سخنران هایی از کشورهای انگلستان، روسیه، امارات و ترکیه 30 آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود، شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان بررسی جدیدترین راهکارهای برنامه های وفاداری مشتری به منظور افزایش رقابت در بازارهای مختلف است.
این کنفرانس قصد دارد تا مدیران ارشد سازمان ها و ارگان های دولتی و بخش خصوصی را با علم بازاریابی که همواره روند رو به رشدی را تجربه و در این میان هزینه بالایی جهت جذب مشتری جدید به آنها تحمیل می کند، آشنا کرده و راه حل های نوین حفظ مشتریان موجود سازمان را به آن ها آموزش دهد.
لازم به ذکر است در پایان این کنفرانس به شرکت کننده ها گواهی نامه معتبر بین المللی اعطا خواهد شد.
همچنین مشترکان ونمایندگان علاقه مند به حضور در این کنفرانس که از طریق سایت آسیاتک اقدام به ثبت نام نمایند، می توانند از تخفیف 30 درصدی ثبت نام بهره مند شوند، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک http://www.customersclubcenter.com و جهت ثبت نام می توانند از طریق این لینک اقدام نمایند.