آسیاتک حامی گردهمایی بزرگان باشگاه مشتریان جهان در ایران شد

اینترنت، اینترنت پرسرعت، اینترنت پرسرعت ADSL2+، باشگاه مشتریان، شرکت انتقال داده های آسیاتک ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL2+ حامی سومین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان که با حضور اساتید و سخنران هایی از کشورهای مختلف دنیا برگزار می شود؛ شد .
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

آسیاتک حامی گردهمایی بزرگان باشگاه مشتریان جهان در ایران شد

  • اخبار
  • اخبار

آسیاتک حامی گردهمایی بزرگان باشگاه مشتریان جهان در ایران شد

آسیاتک حامی گردهمایی بزرگان باشگاه مشتریان جهان در ایران شد

شرکت انتقال داده های آسیاتک ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL2+  حامی سومین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان که با حضور اساتید و سخنران هایی از کشورهای انگلستان، روسیه، امارات و ترکیه 30 آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود، شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان بررسی جدیدترین راهکارهای برنامه های وفاداری مشتری به منظور افزایش رقابت در بازارهای مختلف است.
این کنفرانس قصد دارد تا مدیران ارشد سازمان ها و ارگان های دولتی و بخش خصوصی را با علم بازاریابی که همواره روند رو به رشدی را تجربه و در این میان هزینه بالایی جهت جذب مشتری جدید به آنها تحمیل می کند، آشنا کرده و راه حل های نوین حفظ مشتریان موجود سازمان را به آن ها آموزش دهد.
لازم به ذکر است در پایان این کنفرانس به شرکت کننده ها گواهی نامه معتبر بین المللی اعطا خواهد شد.
همچنین مشترکان ونمایندگان  علاقه مند به حضور در این کنفرانس که از طریق سایت آسیاتک اقدام به ثبت نام نمایند، می توانند از تخفیف 30 درصدی ثبت نام بهره مند شوند، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر  از طریق لینک http://www.customersclubcenter.com و جهت ثبت نام می توانند از طریق این لینک   اقدام نمایند.
 

 

آسیاتک حامی گردهمایی بزرگان باشگاه مشتریان جهان در ایران شد
آسیاتک حامی گردهمایی بزرگان باشگاه مشتریان جهان در ایران شد
Product rating: 5 out of 5 with 10140 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۸/۲۱

آسیاتک حامی گردهمایی بزرگان باشگاه مشتریان جهان در ایران شد

شرکت انتقال داده های آسیاتک ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL2+  حامی سومین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان که با حضور اساتید و سخنران هایی از کشورهای انگلستان، روسیه، امارات و ترکیه 30 آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود، شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان بررسی جدیدترین راهکارهای برنامه های وفاداری مشتری به منظور افزایش رقابت در بازارهای مختلف است.
این کنفرانس قصد دارد تا مدیران ارشد سازمان ها و ارگان های دولتی و بخش خصوصی را با علم بازاریابی که همواره روند رو به رشدی را تجربه و در این میان هزینه بالایی جهت جذب مشتری جدید به آنها تحمیل می کند، آشنا کرده و راه حل های نوین حفظ مشتریان موجود سازمان را به آن ها آموزش دهد.
لازم به ذکر است در پایان این کنفرانس به شرکت کننده ها گواهی نامه معتبر بین المللی اعطا خواهد شد.
همچنین مشترکان ونمایندگان  علاقه مند به حضور در این کنفرانس که از طریق سایت آسیاتک اقدام به ثبت نام نمایند، می توانند از تخفیف 30 درصدی ثبت نام بهره مند شوند، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر  از طریق لینک http://www.customersclubcenter.com و جهت ثبت نام می توانند از طریق این لینک   اقدام نمایند.
 

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی