آسیاتک تور تعالی سازمانی با محور مدیریت ارتباط با مشتری برگزار می کند

تعالی سازمانی، تعالی، سازمانی، اینترنت پرسرعت،سه ستاره تعالی سازمانی شرکت آسیاتک برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL2+ با کسب نشان سه ستاره تعالی سازمانی از سوی دبیرخانه جایزه ملی تعالی سازمانی انتخاب شد تا مجری برگزاری این دوره از تور تعالی سازمانی شود.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

آسیاتک تور تعالی سازمانی با محور مدیریت ارتباط با مشتری برگزار می کند

  • اخبار
  • اخبار

آسیاتک تور تعالی سازمانی با محور مدیریت ارتباط با مشتری برگزار می کند

آسیاتک تور تعالی سازمانی با محور مدیریت ارتباط با مشتری برگزار می کند

از سوی مرکز مطالعات تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی، تور تعالی سازمانی با محور مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در آسیاتک برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL2+، دبیرخانه جایزه ملی تعالی سازمانی در راستای انتقال دانش سازمان هایی که در صنعت خود توانسته اند از این سازمان رتبه کسب کنند؛ اقدام به برگزاری تورهای تعالی برای سازمان های متقاضی نموده تا از طریق این تورها دانش و تجارب سازمان های برتر به سایر سازمان ها منتقل شود.
بنابراین گزارش شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان برترین شرکت ارائه دهنده اینترنت پرسرعت که سال گذشته توانست به خاطر میزان استقرار نظام‌های مدیریتی، دیدگاه سیستمی و جامع به تمام فعالیت سازمان در بخش خدمات و در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نشان سه ستاره تعالی سازمانی را کسب کند از سوی دبیرخانه جایزه ملی تعالی سازمانی انتخاب شد تا مجری برگزاری این دوره از تور تعالی سازمانی شود.
این گزارش حاکی است، آسیاتک به عنوان برترین شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت بر بستر ADSL قرار است تجربیات خود در دو محورارتباط با مشتریان در مراکز تماس، کنترل کیفیت و فرایند ارتباط با مشتریان و پشتیبانی خدمات لایه دوم را در اختیار سازمان های متقاضی قرار دهد.

 

آسیاتک تور تعالی سازمانی با محور مدیریت ارتباط با مشتری برگزار می کند
آسیاتک تور تعالی سازمانی با محور مدیریت ارتباط با مشتری برگزار می کند
Product rating: 4.5 out of 5 with 3667 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۹/۰۵

آسیاتک تور تعالی سازمانی با محور مدیریت ارتباط با مشتری برگزار می کند

از سوی مرکز مطالعات تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی، تور تعالی سازمانی با محور مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در آسیاتک برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL2+، دبیرخانه جایزه ملی تعالی سازمانی در راستای انتقال دانش سازمان هایی که در صنعت خود توانسته اند از این سازمان رتبه کسب کنند؛ اقدام به برگزاری تورهای تعالی برای سازمان های متقاضی نموده تا از طریق این تورها دانش و تجارب سازمان های برتر به سایر سازمان ها منتقل شود.
بنابراین گزارش شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان برترین شرکت ارائه دهنده اینترنت پرسرعت که سال گذشته توانست به خاطر میزان استقرار نظام‌های مدیریتی، دیدگاه سیستمی و جامع به تمام فعالیت سازمان در بخش خدمات و در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نشان سه ستاره تعالی سازمانی را کسب کند از سوی دبیرخانه جایزه ملی تعالی سازمانی انتخاب شد تا مجری برگزاری این دوره از تور تعالی سازمانی شود.
این گزارش حاکی است، آسیاتک به عنوان برترین شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت بر بستر ADSL قرار است تجربیات خود در دو محورارتباط با مشتریان در مراکز تماس، کنترل کیفیت و فرایند ارتباط با مشتریان و پشتیبانی خدمات لایه دوم را در اختیار سازمان های متقاضی قرار دهد.

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی