• اخبار
  • اخبار

آسیاتک تندیس مدیرایرانی،محصول برتر و رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۲۰

آسیاتک تندیس مدیرایرانی،محصول برتر و رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

نشست " مدیر ایرانی، محصول برتر و رضایتمندی مشتری" با موضوع نقش مدیران ایرانی در دستیابی به خود کفایی ملی و رسیدن به بازارهای جهانی برگزار گردید و شرکت انتقال داده های آسیاتک با شرکت در این همایش موفق به دریافت تندیس مدیر ایرانی، محصول برتر و رضایتمندی مشتری شد.
بنابراین گزارش همایش بانیان مشتری مداری و خدمات پس از فروش با حضور بیش از یک هزار نفراز مدیران برتر سازمان های تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور و مسئولین عالی رتبه در تاریخ 12 بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد که در این مراسم شرکت آسیاتک موفق به اخذ تندیس این همایش و نشان کیفیت گردید.
هدف از برگزاری همایش بانیان مشتری مداری و خدمات پس از فروش (CRM) ارائه راهکارهای پیشبرد اهداف در جهت بکارگیری تمام ظرفیت های داخلی و دستیابی به خود کفایی ملی و ارزش بخشیدن به محصول ساخت ایران است. همچنین بررسی فضای رقابتی صنعتی و اقتصادی در داخل و خارج از کشور،ایجاد کانون متمرکز بر انتقال دانش ، تجربه و فناوری صنایع کشور، معرفی پتانسیل های صنعتی اقتصادی ایران جهت نیل به اهداف صادراتی و معرفی واحدهای تولیدی و خدماتی شاخص از عمده ترین اهداف این همایش بود.
معرفی سازمان های شاخص در عرصه مشتری مداری و بررسی نقاط ضعف و قوت مشتری مداری، خدمات پس از فروش، نقش گارانتی و چگونگی ایجاد ارتباط موثر بین فروش بیشتر و خدمات پس از فروش نیزاز جمله مهمترین محورهای این همایش بود.
لازم به ذکر است براي انتخاب شركت های برتر شاخص هايي همچون قيمت، كيفيت،احساس تعلق سازمان نسبت به مشتريان، خدمات پس از فروش و  شاخص CSI كه شامل انتظارات مشتري، ارزش محصول به نظر مشتري، نداي مشتري و وفاداري او به سازمان مي باشد، مورد سنجش قرار گرفته است.
این در حالی است که همزمان با برگزاري این همايش، شركت ها ضمن حضور در نمايشگاه جانبی محصولات خود را به صاحبان صنايع معرفي كردند.

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی